keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Haasteita tulee ja kirjoja menee

Kiitos ja kääk.

Ina haastoi kertomaan 7 asiaa itsestä. Samainen haaste odottelee vastaamista myös kissablogin puolella. Yritän ryhdistäytyä ja paljastaa pian 7 asiaa minusta kirjoittajana.

Yritän myös etsiä loman jäljiltä kadonneet, kotona olevan remontin keskelle hukkuneet kirjat! Avasin eilen koneen aikeissa kirjoittaa uudesta suuresta kiinnostuksenkohteestani Virginia Woolfista, mutta mökillä mukana ollut Oma huone oli hävinnyt, samoin pari muuta blogitusta odottavaa lomakirjaa. Apua. Nainen tarvitsee oman siistin huoneen. Tällä hetkellä tarvitsisin myös kirjojen luetteloijan ja järjestelijän.

Blogin yritän saada piakkoin järjestykseen. Olen lukenut viime aikoina myös Leena Krohnia ja Miina Supista ja kehun heitä jo nyt tässä, tarkemmin lähiaikoina! Supisen Apotosauruksen maassa on muutakin hyvää kuin kiehtova nimi.

2 kommenttia:

  1. Mulla on Apatosauruksen maa lainassa, otan sen matkalukemiseksi, ihana kuulla, että on hyvä!

    Ps. Haasteita ei ole pakko ottaa vastaan, jos ei pysty. Mulla oli edustuksellinen velvollisuus. ;)

    VastaaPoista
  2. Kyllä mä pystyn, mä oon vaan hidas!

    Apatosaurus on hassu, outo ja ällökin mutta silti hyvä. Se ei vienyt ihan samalla tavalla heti mukanaan niin kuin Liha tottelee kuria, mutta kun vei, niin sitten vei kokonaan. Palaan asiaan tarkemmin lähiaikoina. :)

    VastaaPoista