perjantai 13. syyskuuta 2013

Lukutaitokampanjan yhteenveto



Olipa hyvä, että olin realisti Lukutaitokampanjan suhteen, enkä haastanut ketään lukemaan minun lukemisieni ja bloggaamisieni mukaan, vaan lupasin vain tehdä ylimääräisen lahjoituksen, jos joku ilmoittaa minun blogissani antaneensa lahjoituksen lukutaitotyön hyväksi.

Kahvittelija ilmoitti - suurkiitokset ilahduttavasta tiedosta! Ja kuulkaa, vaikken ole saanut blogattua, olen lukenut viikon aikana kuin pitkään aikaan. Olen lukenut peräti kolme kirjaa:


Hannu Mäkelän Musta on meri -runokokoelman (josta siis jo bloggasin),
Johan Bargumin Jäähyväisiä-novellikokoelman sekä
tietokirjan Miten minusta tuli lukija.


Kirjoittelen Bargumista ja lukemiskirjasta viimeistään alkuviikosta - molemmat olivat hyvin innoittavia! Nyt ilmoitan, että lahjoitan Lukutaitokampanjaan tekemäni lupauksen mukaisesti vielä 3 x 5 euroa lukemistani kirjoista + 5 euroa Kahvittelijan ansiosta, yhteensä siis 20 euroa. Teen lahjoituksen illalla tai viimeistään huomenna: keruusivu on auki vielä kampanjan päätyttyäkin. (Teen lahjoituksen nimelläni.)


Kiitos osallistuneille, kiitos järjestäjä-Hannalle, tähän kampanjaan oli mukava osallistua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti